Zahnfee | zobna vila

Zahnpflege und gesunde Ernährung sind wesentliche Voraussetzungen für eine gute körperliche und geistige Entwicklung.

Deswegen besucht uns jedes Jahr unsere „Zahnfee“ Angelika Rudolf-Huber und bespricht diese wichtige Thematik in allen Klassen. Die Kinder erlernen so die richtige Zahnputztechnik und werden in altersgerechter Form zur besseren Mundhygiene animiert.

Nega zob in zdrava prehrana sta bistvena pogoja za dober telesni in duševni razvoj.

Zato nas vsako leto obišče naša »zobna vila« Angelika Rudolf-Huber in se v vseh razredih pogovarja o tej pomembni temi. Otroci se naučijo pravilne tehnike ščetkanja zob in jih spodbujajo k izboljšanju ustne higiene na starosti primeren način.

zahnschule

Heute übte die Kooperative Kleinklasse ihre sensorische Entwicklung mit Hilfe von Rasierschaum – was für eine Gaude, auch für die Lehrerinnen!

Danes je kooperativni majhni razred vadil senzorični razvoj s pomočjo brivske pene – koka gavda!